Päivitetty: 05.12.2021

Aikuisten ryhmäliikunta 2021-2022

Syyskauden aloitus ma 4.10.2021

Tulethan jumppiimme ilman hajusteita.

MAANANTAI

klo 18.35-19.25 Lihaskunto **
Antinkankaan koulu (HUOM! sisäänkäynti ovi nro 6)
Anne Laukka

klo 19.30-20.25 PhysioPilates *
Antinkankaan koulu (HUOM! sisäänkäynti ovi nro 3)
Heli Pietilä


TIISTAI

klo 18.00-18.55 Dance!**
Raahen lukio
Salla-Mari Meriläinen

klo 19.00-19.55 Kehonhuolto*
Raahen lukio
Salla-Mari Meriläinen


KESKIVIIKKO

klo 17.00-18.25 Lentopallo **
Raahen lukio
Eeva Visuri

klo 18.30-19.25 Lavis**
Raahen lukio
Satu Soronen

klo 18.00-18.55 Miesten jumppa**
Ollinsaaren koulu
Heli Pietilä,
Suvi Auronen


TORSTAI

klo 19.30-20.25 Circuit **
Antinkankaan koulu (HUOM! sisäänkäynti ovi nro 3)
Helena Pietilä



Tuntimme ovat 55 minuuttia ellei toisin mainita.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Lisätietoja aikuisten ryhmistä p. 050 356 9968

TUNTIKUVAUKSET

* rauhallista, hypytöntä liikuntaa
** reipasta, tehokasta liikuntaa
*** vaativaa liikuntaa


Circuit**
Circuit- eli kiertoharjoittelu pitää sisällään erilaisia lihaskuntoliikkeitä, joita tehdään musiikin ja ohjaajan kannustamana.
Ohjaajana Helena Pietilä.


Dance!**
Helppo ja Hikinen tanssitunti mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Sopii kaikille nuorista varttuneempaankin väkeen. Hikitakuu! Ohjaajana Salla-Mari Meriläinen.


Kehonhuolto*
Rauhallinen tunti, jonka tavoitteena on ylläpitää ja kehittää kehon hallintaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Ohjaajana Salla-Mari Meriläinen.


Lavis **
LAVIS-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Kuten lava -tansseissa, tunnilla soi perinteinen suomalainen lavatanssimusiikki. Lavatanssi on niin mukavaa, että et edes huomaa kuntoilevasi, silti lähdet tunnilta hikisenä. Tunti koostuu vaihdellen seuraavista tanssilajeista: Valssi, humppa, jenkka, polkka, masurkka, tango, rock, jive, foxi, fusku, salsa, cha cha, rumba ja samba. Ohjaajana Satu Soronen.


Lentopallo **
Kaikenikäisille, lentopalloa aiemmin harrastaneille, naisille ja miehille tarkoitettua ohjattua lentopallon pelailua. Ohjaajana Eeva Visuri.


Lihaskunto **
Kaikenikäisille, myös vasta-alkajille, suunnattua helpohkoa peruskuntojumppaa, joka tarjoaa myös haasteita. Liikesarjat ovat riittävän yksinkertaisia ja tasaisesti vaikeutuvia, joten vähemmänkin liikuntaa harrastanut voi tunnille osallistua. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskuntoliikkeistä ja venyttelyistä menevän musiikin tahdissa. Ohjaajana Anne Laukka.


Miesten jumppa **
Miehille tarkoitettu yksinkertainen, mutta tehokas jumppa. Tunnilla tehdään lihaskuntoa ja kehonhuoltoa välillä myös välineitä ja toiminnallista harjoittelua hyödyntäen. Tunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille. Ohjaajina vuoroviikoin Heli Pietilä ja Suvi Auronen.


PhysioPilates *
Selkävaivoja? Niskajumeja? Olkapääkipuja? Keskivartalon syvien lihasten heikkous/passiivisuus on monen tuki- ja liikuntaelinvaivan taustalla. Tule treenaamaan korsetti kuntoon fysioterapeutin ohjauksessa. Tunti sisältää ryhtilihasten vahvistusta, liikkuvuus- ja tasapainoharjoitteita sekä venyttelyä. Sopii hyvin myös vastasynnyttäneille. Varusteena jumppamatto ja jarrusukat/avojaloin. Ohjaajana Heli Pietilä.